Fredag.

2010-02-26 | 22:31:38 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer



Eftersom pappa var ledig idag, passade jag och Emilia på att göra honom sällskap. Emilia busade på och var helt slut när vi åkte hem, och fick dyka i säng direkt efter lite mat.

Kvällen härhemma spenderades med tacos framför Let´s Dance och Solsidan. Och fasen vad vi har skrattat åt den sjuka serien, den är ju så bra. Nu känner jag dock i ögonen att det börjar bli sovdags. På tal om sömn så håller jag tummarna för att vi får en lika bra natt som inatt. Emilia somnade efter åtta och vaknade först halv fem i morse och efter lite nattmat sov vi till tio. Det behövdes efter en vecka med dålig sömn. Jag såg dock nyss att hon låg på mage så vaknar hon lär hon väl bli arg som satan om hon inte kommer runt.

Imorgon har jag en känsla av att det blir fullt upp. Jag skulle gärna gå och träna på morgonen, det skulle behövas. Sen tror jag vi skulle till Johan en sväng och så hoppas jag få träffa mina tjejer nått. Och lite lugn och ro skulle inte heller vara fel att hinna med, och eftersom Christian är helledig (eller det är väl fel ord om arbetsnarkomanen) så hoppas jag att vi kan få lite tid tillsammans också.