Myspys!

2010-02-04 | 22:35:01 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Hela eftermiddagen har Emilia och jag legat och gosat. Vi har båda varit trötta, det var en kraftansträngning att gå en lång promenad imorse. Även om jag tycker att jag borde ha väldigt bra kondition så mycket som vi går...

Ikväll har det mest blivit tv-tittande för oss, medan Emilia har sovit. Hon somnade strax efter åtta. På tal om Emilia så har hon nu fått till det rätt bra med nappflaskan. Hon drack en hel portion ersättning igår och ungefär en halv idag och hon har tagit flaskan utan några tveksamheter. Hon har även testat på att dricka vatten tillsammans med smakportionerna och det går också bra. Jag hoppas det håller i sig, så kanske man kan få ta sig ett glas vin nån kväll? (Jag har längtat efter ett iskallt glas mousserande sen i somras!).

Det blir en ganska tidig kväll här, jag är trött så har redan krupit ner i sängen.

Katastrofal bildkvalitét men hoppas få hem min kamera snart, så jag slipper mobilbilder.