Lördag.

2010-02-20 | 21:56:35 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Strax efter nio var vi uppe och studsade i morse. Efter en mysig frukost satte vi fart med att fixa lite härhemma. Jag tvättade, vi rödje bland kläder, Christian gjorde så småningon lunch och Emilia fick ett bad. På eftermiddagen har vi varit en sväng hos svärmor, hade ju glömt min kamera där så nu kan jag äntligen ta bilder igen. Lovar att bli bättre på det.

Ikväll handlade vi hem kinamat och MASSOR godis. Efter maten är jag spymätt så orkar inget godis men det finns ju kvar. Risken är att man går och småäter och det är inget bra. Veckan som kommer ska jag sätta fart med träningen igen och inget ska få stoppa mig, på tal om godis alltså... Jag är motiverad men det kommer alltid massa saker i vägen, jag ska fasen göra allt för att komma iväg nu. På måndag kör jag i alla fall pass och hoppas kunna dra med mig Kajsa. Nu är det skärpning! Jag strävar egentligen inte efter att gå ner i vikt med tanke på att graviditetskilona är borta men jag känner mig otränad som satan och kroppen är ju inte direkt i form efter en sån viktuppgång och sen en så snabb nedgång.

Emilia somnade runt halv åtta och nu är det lugnt och tyst här. Jag är skittrött så ska knyta mig snart jag också. Imorgon MÅSTE jag städa ordning på resten här. Ska försöka måla klart och sen passa på att fixa medan Christian är iväg och jobbar. Vi får se hur det går och om Emilia låter mig göra det?

Roligare än såhär blev inte vår lördag, men jag är nöjd över att ha fått spendera hela dagen med mina fina, det finns ju faktiskt inget bättre.