Gnälligt.

2010-02-15 | 19:12:24 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Emilia är inte riktigt nöjd med något annat än att va i famnen just nu. Så fort jag sätter/lägger ner henne gnälls det. Det här gör ju att jag inte får nånting gjort härhemma heller. Det är mycket som behöver fixas med, men icke! Jag får helt enkelt avbryta allt och bara mysa med min lilla skrutta, det är ju inte så fel det heller i och för sig, men skulle gärna fått lite ordning...

Jag är förbannat hungrig också, men jag har inte tålamod för gnäll idag så får väl se om Emilia är nöjd med att få hänga i selen medan jag fixar nått att äta? Annars får jag helt enkelt vänta tills Christian kommer.

Jag har ju förresten glömt att berätta att Emilia rullade över från rygg till mage i lördags för första gången. Det har varit på g länge men hittills har det bara blivit från mage till rygg, det är väl lite lättare antar jag. Men nu är hon igång och bli hyperförvånad när hon faller över...

Nu ska jag göra ett försök att få nått i magen innan jag svimmar:) sen får vi väl se om lillungen somnar eller hur det blir.