Gårdagen (tisdag).

2010-02-24 | 19:07:51 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Igår kväll ballade datorn ur när jag skulle skriva så sammanfattar lite nu istället. 

Christians pappa med sambo kom på förmiddagen och hade med sig lunch. Och för Emilia blev det massor med bus och mys. Vi träffas tyvärr alltför sällan (ändring på det kanske?).

 




På kvällen var jag iväg en sväng och tittade på massa fina barnkläder och då fick mormor äran att vara barnvakt.
Allt gick kanon så när jag kom hem (många kronor fattigare kan tilläggas) sov min lilla prinsessa gott i sängen och jag känner inga tvivel för att "lämna bort" henne igen om det skulle behövas i framtiden. En exemplarisk barnvakt åt en exemplarisk bebis helt enkelt.


På kvällen och efter två sömnlösa nätter var jag helt slut så det fick bli natt ganska tidigt för oss.