Alla hjärtans dag.

2010-02-14 | 17:05:58 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Passar på att sammanfatta gårdagen och dagen såhär långt.

Jag mötte upp mamma på stan efter att jag gjort oss iordning igår, och sen gick vi och prydde minneslunden med fina blommor som jag hoppas mormor kan se var hon nu är. Sen var tanken att hälsa på Nilssons men eftersom dom inte var hemma fick det bli en liten blombukett utanför dörren:). Sen blev det en spontantur hem till mamma och pappa eftersom Christian fortfarande låg och sov härhemma. Och där stannade jag och Emilia och sov över. Självklart tittade vi på Melodifestivalen, men det måste ju va ett skämt... Jag tror inte att det varit så många dåliga bidrag nått år tidigare. Men men, vi gillade Pauline i alla fall.


Natten blev sådär. Emilia hade till att börja med lite svårt att somna, men runt tio sov hon gott. Halv två var det dock dags att vakna och vara lite ledsen, tutte hjälpte inte heller. Men så småningom somnade hon till och vi vaknade halv åtta i morse igen. Då var mamma snäll och kom in och tog Emilia en stund så att jag fick sova. Kolla in sovställningen hon somnade i.




Idag har vi inte hunnit med så mycket. Jag tog en promenad hem så fick ordentlig träning med tanke på all jäkla snö som vagnen gärna vill fastna i. Sen blev det en film och god mat med mina fina, eller Christian rättare sagt. Emilia somnade en kortis i vagnen på vägen hem, sen somnade hon om efter lite mat härhemma och nu har hon sovit mellan två och sex! Nu ska hon få mat igen och sen blir det mys.