Vaken för sent...

2010-12-10 | 00:13:25 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
igen!

Men nu har jag gjort lite nytta och beställt fotoförstoringar till mina tomma ramar. Jag blir så lycklig av att titta på alla gamla bilder, Emilia var så himla liten i somras, det är inte klokt hur fort det går. Tittade på bilder från Turkiet också och bara på den korta tid sen vi var där har hon vuxit massor. (Och jag inser att ett besök till solariet inte skulle sitta fel). Nu ska jag dock ta min sega kropp och gå och lägga mig, ett plus är att jag slipper väckarklockan imorgon för första gången på hela veckan. Har jag ens nånsin gått upp när klockan ringt? Jag tror inte det...ligger alltid så länge det går och får jag stressa ihjäl mig och hinner alltid med nöd och näppe:) Det är Elin i ett jäkla nötskal.

Godnatt!