Tisdag.

2010-12-28 | 13:30:52 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Emilia sover och då hamnar jag som vanligt här. Vi startade vår morgon runt halv nio, Christian och Emilia var redan upp och vi åt frukost i lugn och ro. Jag gillar dagar då man inte har nått planerat utan gör precis som man känner:). Vi har än så länge bara varit inne men jag hoppas på en promenad lite senare. Kajsa ringde och ville ha med mig till gymmet men eftersom halsen inte är i form och jag känner mig lite slemmig så vill jag inte träna. Men att röra på så sig lite lugnt ute kan väl inte skada... Jag får konstig nog alltid träningssug när jag inte mår riktigt bra, det är kanske för att jag vet att jag inte "behöver" tvinga mig iväg då! Men jag kommer absolut ge gärnet igen efter nyår. Har gått ner lite till i vikt och det är super, har ett par kilon till innan jag är hemma. Lite träning på det så ska det nog bli bra!