Nu är jag helt slut!

2010-12-06 | 15:00:40 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer
Jag var så trött imorse att jag knappt visste vad jag hette. Dessutom hade jag sovit på båda armarna på något lustigt sätt så jag var helt lam... När Emilia vaknade traskade Christian upp och myste med henne så jag fick vakna till liv i min takt, det händer väl typ aldrig! Men efter dusch och frukost begav vi oss till Hagey Centrum, det som var tänkt att bli en skön promenad blev slit och släp med vagnen i allt snömodd för att ta sig till närmaste spårvagnshållplats, jag gav upp tanken om att nånsin komma fram annars. Det kom förstås en sån där supergammal spårvagn så vi fick bärhjälp på av en snäll farbror och sen åkte vi HELA stan runt. Herregud vad långt det kändes.

Vi mötte upp Alice och Anneli som gick där och väntade på oss, och så hann vi med lite shopping och lunch. Hem tog jag mig faktiskt i kragen och gick, det var förbaskat jobbigt och svettig och trött var jag som få när vi kom hem. Emilia sov hela vägen och vaknade såfort vi rullat in i hallen:) Det är som att dom där små krabaterna är tidsinställda på något sätt, det slår aldrig fel. Nu slog jag mig ner i soffan för en kort vila, men ska nog upp och studsa snart igen verkar det som.