Min älskade lilla toka!

2010-12-09 | 19:41:01 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
Om jag ändå hade en övervakningskamera härhemma som kunde fånga allt tokigt som händer på en dag. Det mesta står förstås lilla E för men jag har en förmåga att klanta till saker jag också. Igår tappade jag tex Emilias fina gipsfot i golvet, själva fotavtrycker höll men inte så mycket mer... Åh, gissa om jag var förbannad!

Vad jag skulle komma till var att jag skrattar både åt och med min dotter hela dagarna. Alldeles innan nattning låg hon raklång och krälade på golvet och trallade på en sång för att andra sekunden vila, nästan somna, och mysa med en bok som huvudkudde. Sen gick hon och hämtade sig ryggsäck, hängde den över armen och ställde sig i dörröppningen och vinkade hejdå till sin stackars mamma. Hur man kan hinna med allt knas förstår jag inte men jag njuter varje minut av mitt liv.