En liten skatt på elva månader.

2010-08-18 | 20:46:07 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
Det är precis vad lilltjejen är idag! Jag förstår inte vart tiden tar vägen, det är sinnesjukt. Det säger jag jämt, men det är så sant.

Vi har i alla fall spenderat dagen klokt. När Emilia sov förmiddag tog jag tag i mig själv och städade av lite, det är INTE okej att man blir smutsig på knäna av att krypa omkring hemma:) Stackars lilla barn, haha!

Vi åt lunch och strosade sen med gammelmoster Lina till Folkparken för lite gungning. Emilia var mer intresserad av vad alla andra barn gjorde än på själva gungningen, men huvudsaken var att vi kom ut lite och rörde på oss.

Väl hemma väntade maten på att bli lagad så medan jag stog här i grytorna och Emilia lekte i sitt rum fick vi besök av mamma. Strax därefter dök även pappa upp, och ikväll har även fina Sofia varit här.