En dag med lite av varje.

2010-08-25 | 19:15:16 | Kategori: Vardagsbestyr | 0 kommentarer

Emilia sover äntligen (om man får säga så?) och jag har satt mig ner för första gången på väldigt många timmar. Det är så skönt att få en stund för sig själv såhär på kvällen. Snart ska jag upp och hoppa och laga middag men försöker förtränga det för en stund:).

Tidigt imorse drog vi iväg på babysimmet som ÄNTLIGEN börjat igen! Både Emilia och jag älskar det. Vi stannade till hos Lina på hemvägen och fick såklart stressa en aning när vi kommit hem då istället. Emilia hann med en powernap och mamma och jag slängde i oss lunch för sen bar det av på dagiskoll igen. Behöver inte nämna några namn, men inget för oss!

Kände inte riktigt för att gå hem så det blev en vända på stan, en tur för att fixa några saker inför resan och sen hem i regnet igen.

Bullbak är vad som stått på schemat de närmsta timmarna och hur kul jag än tycker det är, så blir man trött på den helvetes degen när det bara kletar och kladdar hela tiden. Men nyss slank ett par bullar ner i magen och nått säger att det var värt lite svett:).

Jag ska som sagt ta tag i det där med middagen så mannen i huset kan få matlåda...