Vi latar oss Emilia och jag, eller kanske mest jag.

2010-04-20 | 14:46:23 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Det är fasen inte skönt ute! Jag är mör i benen sen träningen men tänkte för Emilias skull gå en promenad, det blev en kort en. Det blåser kallt och är allmänt ruggigt. Vi kom precis hem och jag fick med mig lite skvaller i alla fall som jag tänkte läsa när Emilia sover middag sen. Nu ligger hon omringad av massa leksaker i gymmet och pratar med dom som om det vore det sjävklaraste i världen. Hon ställer sig på knä, men då tippar hon över på näsan, och sen ställer hon sig på händerna men då kommer hon inte upp på knä, det är intressant och spännande att se hur hon försöker samtidigt som jag tycker lite synd om henne att hon inte får till det:).

Jag försöker lära mig hur man sätter på webkameran på datorn, hmm vet att jag har gjort det av misstag nån gång... men nu har jag ingen aning. Det kan väl inte va så jäkla svårt eller?