Tack för idag, slut för idag...

2010-04-30 | 21:17:14 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Vi hade strömavbrott tidigare, eller det visade sig vara en propp som gått, men otekniska som vi är i vår familj så gick vi i timtal och väntade på att strömmen skulle komma tillbaka. Jag började dock få lite småpanik när det hade gått tre timmar. Och när det faktiskt lyste i trapphuset så började jag tänka att det nog inte var ett vanligt avbrott. Så Christian gick och köpte proppar och vips så fungerade allt igen:). Jag hade börjat med maten när det bara sa poff och så försvann allt, även tvättmaskinen var på och gud vad man blir handikappad utan el...

Men nu är allt i sin ordning och vi behöver inte tända ljus för att gå på toaletten:).

Jag är seg och samtidigt rastlös, men ska nog gå och lägga mig snart. Det tar på krafterna att ha ett litet pyre som numera kan ta sig dit hon vill på egen hand. Man får liksom ingen ro även om det är helt underbart! Imorgon ska jag och Emilia ut och gå massor så jag hoppas på fint väder såklart. Ska försöka hitta knoppar och handtag till köket också.