Torsdag.

2010-04-01 | 21:47:28 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer


Min vackra lilla skapelse hade det mysigt i vagnen när vi promenerade hem från mamma och pappa i eftermiddags. Lagom när vi var hemma slog hon upp sina blå.

Vi har inte gjort så mycket under eftermiddagen och kvällen, jag har varit sjukt trött i flera dagar nu och tar varje chans jag får till att lata mig lite. Jag sprang visserligen ner till morbror och agerade support. Man får visst jobba trots att jag har giltigt skäl att slippa..., men jag hjälper så gärna till om jag kan. Grabbarna grus (pappa och Owe) hade pysslat bra länge med sladdar och grejer för att få nån ordning och jag fixade det på nån kvart:). Killar kanske inte är så tekniska trots allt. 

Nu är det sovdags för en trött och sliten Elin, jag ser fram emot att vakna till en strålande fredag!