Tisdag morgon!

2010-04-13 | 07:12:34 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
God morgon! Den är faktiskt rätt god även om den är tidig. Jag ligger i sängen med min lilla tjej och hon ska minsann inte leka med sin fina djurbok utan istället vara med här och knappa på datorn.

Igår kväll var jag helt slut så vi la oss ganska tidigt. Men jag hann med en del av vad jag tänkt. Det blev lite städ, bullbak, matlagning, träning, promenad och nånstans däremellan hade vi även besök av Anneli och Alice.

Idag ser inte vädret ut att bli lika bra, men det kanske kommer. Jag ska i alla fall till gymmet vid nio, sen blir det hem och fortsätta plocka lite, och sen rullar dagen på i vanligt ordning. Emilia ska ju ha ett antal mål om dagen så sysselsättningen är det absolut inget fel på, och tiden springer iväg när man busar och leker också.