Långfredag.

2010-04-02 | 23:39:39 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Dagen började halv sju, då var Emilia sugen på välling och efter det ville hennes mamma inte gå upp så vi la oss och vaknade igen vid tio. Det behövde jag, lyx med sovmorgon för en gångs skull! Vi oss iordning och mötte upp mina favorittjejer på stan. Det blev en pappapresent som fick följa med hem idag, hade gärna köpt ett påskägg till mig själv för det lär man väl inte få nått här? Men det glömdes bort, men jag tror jag klarar mig... jag är ju vuxen nu, eller hur var det?

Imorgon ska jag äta frukost med tjejerna här innan vi beger oss till mamma och pappa för påsklunch. Hoppas vädret är super även imorgon så jag kan gå dit. Finns det nått skönare än att gå med solen värmande i ansiktet? Jag älskar våren!

Nu är jag supertrött och ska krypa ner inne hos min lilla groda, godnatt!