Godmorgon!

2010-04-28 | 09:33:44 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Imorse ville Emilia upp och gosa redan klockan 5. Så vi fixade lite välling, bytte blöja och sen stoppade jag ner trollungen i sin säng igen, men hon skulle absolut inte sova mer! Klockan sju gav jag upp och tvingade Christian att gå upp med henne så jag kunde sova åtminstone en timme. Jag tror inte det blev så mycket sömn men skönt att vila i alla fall.

Nu är hon inne i andra andningen och leker och pratar med sina djur. Jag kan bara skratta och tycka att hon är helt underbar!

Om en timme beger vi oss till babysimmet och idag ska det fotograferas under vattnet. Jag hoppas det blir några riktigt fina bilder som visar hur kul hon tycker det är. Risken är väl att det blir konstiga bilder eftersom det är omöjligt att styra små bebisar och deras rörelser:).

Resten av dagen är inte planerad än, jag hoppas på mys och att få vara ute om solen håller sig kvar. Eventuellt tar vi en tur till Polisen för att fixa pass till resan...