Fritid...

2010-04-13 | 15:06:10 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer

Imorse var jag på bristningsgränsen för ett sammanbrott, men efter att ha gråtit en skvätt så känns det mycket bättre. Det är absolut inget allvarligt, jag var bara allmänt trött, hungrig, det var stökigt hemma och Emilia var gnällig.

Jag var iväg och tränade med Kajsa imorse också, och det är underbart att få komma hemifrån en stund till ett helt tyst gym och bara få göra av med energi och rensa tankarna! Ska göra det till en daglig vana tror jag.

Emilia tog förmiddag- och eftermiddagsnapen i ett svep och sover fortfarande. Var inne och tittade till henne precis där hon ligger och myser i bara blöjan, vi har så varmt inne! Jag har fått lite tid för mig själv och en dos av den här skönheten satt inte fel (förlåt älskling:).