Fina kläder och en lååång fika på stan.

2010-04-09 | 14:49:22 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Jag mötte upp Nathalie på stan imorse så vi började med Kappahl där jag köpte dom underbara kläderna jag spanat in. Det blev dyrt kan jag tala om, men det är hon värd den älskade lilla ungen. Sen satt vi i flera timmar och bara pratade om allt och inget. Det finns ju lite att prata om när man inte setts på länge. Vi fick även besök av Kajsa och Tobbe, trevligt:).

Nu sitter jag ner och vilar mig lite innan jag ska plocka iordning härhemma. Emilia visar inga tendenser till att vilja sova middag så får göra så gott jag kan ändå. Behöver vika tvätt och grejer också men det är så förbannat tråkigt så jag kanske kan förtränga det nån dag till...

Ikväll blir det mys med tjejerna. Hoppas på en film och lite god mat kanske?