Trevlig dag.

2009-10-24 | 21:29:39 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Nu är vi hemma efter en mysig kväll hos familjen Karlsson. God mat och mycket trevligt sällskap bjöds det på. Det var ett bra avslut på dagen, efter både besök härhemma och kalas hos Adam. Är helt slut nu! Har krypit upp i soffan i morgonrock och med tända ljus, och här ska jag stanna tills det är sovdags. Emilia har varit lite smågnällig ikväll men verkar lugnat ner sig lite nu, för nu är det mys med pappa som gäller. Jag plågar mig genom fotbollsmatchen på tv just nu men tittar hellre på mina älsklingar här brevid. Känner att jag skriver väldigt osammanhängande, haha, men kom på att jag känner ett enormt sötsug. Fasen vad gott det hade varit med en godispåse med favoriterna i nu! Men jag håller mig för jag vill gå ner dom här sista geaviditetskilona utan att banta. Banta är inte min grej och kommer aldrig vara utan försöker utesluta dom onödiga onyttigheterna istället och röra på mig. Vill börja träna på gymmet också men det hoppar vi tills efter efterkontrollen så jag vet att allt är ok efter förlossningen. Nu är det slut på skitsnacket för ikväll, hörs imorgon. (Glömde kameran hemma idag, därav inga bilder. Kanske kan tigga till mig några bilder av nån annan och visa senare).