Godmorgon Måndag!

2009-10-12 | 11:13:58 | Kategori: Emilia | 0 kommentarer
Måndag och en ny vecka har börjat. Vi är uppe relativt tidigt idag, och känns jätteskönt att inte sova bort dagen. Får mer tid att spendera tillsammans med min prinsessa:)

Igår blev det inget bloggande. Kajsa var här några timmar och passade Emilia när jag städade, tack snälla underbara du! Var verkligen tvungen att få lite ordning härhemma. Sen gav vi oss ut på promenad, den slutade hos mamma och pappa där jag fick lite mat, hade visst glömt att äta...  Där blev det ingen lugn och ro för den lilla tjejen var inte riktigt nöjd med nånting, så det var mest gnäll. Sen kom Christian och hämtade en sjukt trött mamma som verkligen inte var på humör för nånting:(, sorry hjärtat! Fick sova rätt bra inatt så jag är nöjd nu ialla fall.

Nu till dagen igen. Idag får vi besök av farmor och farfar, Emilias gammelfarmor och gammelfarfar, dom har inte träffat henne än så det ser vi fram emot. Dom har ju för övrigt inte varit hos oss i den här lägenheten heller, så blir kul för dom att se hur vi har det också. Blir lite fika med dom, sen hoppas jag på en promenad om det är uppehåll. Måste kämpa på med vikten nu (65kg) så det händer nått. Har varit lite slarvig med promenerandet dom senaste dagarna men nu är det en ny vecka och vi tar nya tag.

Emilia innan hennes stora blå slocknade alldeles nyss.