Ensamma hemma.

2009-10-01 | 19:19:07 | Kategori: Allmänt | 0 kommentarer
Nu är Emilia och jag ensamma hemma, Christian jobbar. Vi saknar såklart pappa, men det blir desto roligare när han kommer sen.

Skruttungen ligger i mitt knä och sover efter lite mat, hon har börjat få lite ont i magen när hon ätit så hon blir rätt gnällig, men nu har hon i alla fall lyckats komma till ro. Fick tips av läkaren om en del grejer man kan testa, men vi ger det nog lite tid och kör lite massage då och då till och börja med. Det är bara så frustrerande att inte kunna hjälpa det lilla livet.

Jag skulle behöva äta lite kvällsmat nu, så jäkla hungrig! Men den ständiga frågan är vad? Är sugen på en massa smaskens, men självklart inget av det vi har hemma. Ska lägga Emilia i sängen nu och hoppas på att hon inte vaknar, och sen ta mig ut i köket och fixa nått ätbart. Jag märker att det går mycket energi åt amningen för jag blir lätt trött och törsten ska vi inte prata om, vet inte hur mycket vatten jag dricker egentligen...

Ikväll får jag se Idol, hoppas det finns nått bra efter det att se också, annars kanske jag spanar in nya avsnitten av The Hills och The City, har inte hunnit kolla det än:)

Imorgon ska jag nog träffa Maria en stund på förmiddagen, får väl se vad vi hittar på, beror nog lite på Emilias dagsform och vad det är för väder. Blev ingen promenad idag så ska försöka ta mig ut på en lite längre imorgon!