En riktig tjockis.

2009-08-28 | 12:54:51 | Kategori: Gravid | 1 kommentarer
Nu är jag hemma från besöket hos barnmorskan, allt såg jättefint ut och jag fick beröm för min fina mage utan bristningar:) Skönt att ha sluppit sånt, men än är det inte över, det kan hända mycket innan lillmys kommit ut.

Magen hade växt en cm sen sist och allt var i sin ordning med urinprov etc. Väger nu 79.2 kg, det är helt sjukt hur man kan väga så mycket! Vid inskrivningen vägde jag 57 kg, så det  är några pannor extra att bära på. Visst syns det att jag har gått upp i vikt, 22 kg är mycket! Jag tänker positivt och att jag kommer gå av mig dom så fort jag bara kan, det ska bli så skönt att kunna/orka motionera igen. Älskar promenader, det kommer bli perfekt i höst att gå ute och mysa med vagnen med det lilla fröt i. Åh vad jag längtar...

Jag fick en ny till till nästa fredag om det inte skulle blivit någon bebis innan dess, vill verkligen inte behöva gå fler gånger för nu känner jag mig mer än redo:)

Såhär ser magen ut idag, v 39+3.


Och nu tar jag en minilunch och bläddrar lite i senaste numret av Sköna Hem som damp ner i brevlådan alldeles nyss.